Be.Sales / Osobowości i sprzedaż
Opis programu
Jak mówią wytrawni sprzedawcy: „Każdy >> sprzedaje <<”.
Oferujemy swoje usługi, produkty, wsparcie, pomoc, czas. Proces sprzedaży wydaje się intuicyjnie prosty. Potencjalny Klient szuka najbardziej optymalnego dla siebie rozwiązania. I właśnie nad tym ostatnim zdaniem będziemy się skupiali.
Cele
- Zwiększenie umiejętności docierania do potencjalnych Klientów poprzez budowanie interesującego / „zaciekawiającego” komunikatu
- Tworzenie optymalnych warunków wspierających siłę komunikatu
- Dobór i prezentacja rozwiązań dostosowanych do oczekiwań klienta
Program
- Praktyczne podejście do sprzedaży
- „Klasyczne” podejście ukierunkowane przede wszystkim na zrozumienie potrzeb, oczekiwań, kontekstu związanego z poszukiwaniem przez Klienta rozwiązania
- Sprzedaż jako proces – przegląd kluczowych zachowań / strategii wspierających cały proces dochodzenia do ostatecznej decyzji wyboru i zakupu
- Osobowości w sprzedaży – diagnostyka w oparciu o kluczowe parametry charakteryzujące decydentów
- Dostosowywanie komunikatu do osobowości
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży szczególnie tymi nacechowanymi emocjonalnie
- Diagnozowanie potrzeb – czyli poszukiwanie odpowiedzi na pytanie czy mój produkt może w jakikolwiek sposób odpowiedzieć na potrzebę
- Co robić w sytuacji „impasu” sprzedażowego