Be.Yourself / Inteligencja Emocjonalna
Opis programu
Radzenie sobie z własnymi emocjami oraz wpływ na emocje innych to umiejętność stosowana nie tylko w biznesie ale również w życiu codziennym. Rozpoznawanie emocji, kontenerowanie emocji oraz asertywność w kontakcie z drugą osobą w wielu przypadkach stanowią o sukcesie lub porażce biznesowej.
Cele
- Podniesienie umiejętności rozpoznawania emocji własnych i drugiej strony wpływających na budowanie komunikatu
- Zwiększenie umiejętności słuchania innych w sytuacjach napięcia emocjonalnego oraz dużego wysycenia emocjonalnego
- Skuteczniejsze kreowanie komunikatu w relacjach interpersonalnych
- Lepsze radzenie sobie w relacjach z partnerami biznesowymi
Program
- Inteligencja emocjonalna – czyli o co chodzi z inteligencją i emocjami
- Nazywanie i wyrażanie emocji w kontaktach interpersonalnych – warsztat budujący wrażliwość emocjonalną
- Wykorzystywanie emocji jako informacji na temat siły relacji oraz potrzeb własnych i drugiej strony w relacjach biznesowych
- Kluczowe czynniki kontaktu biznesowego z uwzględnieniem komponentu emocjonalnego i racjonalnego (inteligencji)
- Budowanie komunikatu biznesowego świadomie uwzględniającego aspekt obustronnych emocji
- Wzmacnianie komunikacji poprzez bardziej świadome wykorzystywanie czynników niewerbalnych
- Kulturowe aspekty komunikacji – czyli co dla kogo i ile znaczy
- Od agresji i rywalizacji do twórczej emocjonalnej współpracy