BE.YOURSELF
Inteligencja Emocjonalna

Be.Yourself / Inteligencja Emocjonalna

Opis programu

Radzenie sobie z własnymi emocjami oraz wpływ na emocje innych to umiejętność stosowana nie tylko w biznesie ale również w życiu codziennym. Rozpoznawanie emocji, kontenerowanie emocji oraz asertywność w kontakcie z drugą osobą w wielu przypadkach stanowią o sukcesie lub porażce biznesowej.

Cele

  • Podniesienie umiejętności rozpoznawania emocji własnych i drugiej strony wpływających na budowanie komunikatu
  • Zwiększenie umiejętności słuchania innych w sytuacjach napięcia emocjonalnego oraz dużego wysycenia emocjonalnego
  • Skuteczniejsze kreowanie komunikatu w relacjach interpersonalnych
  • Lepsze radzenie sobie w relacjach z partnerami biznesowymi

Program

  • Inteligencja emocjonalna – czyli o co chodzi z inteligencją i emocjami
  • Nazywanie i wyrażanie emocji w kontaktach interpersonalnych – warsztat budujący wrażliwość emocjonalną
  • Wykorzystywanie emocji jako informacji na temat siły relacji oraz potrzeb własnych i drugiej strony w relacjach biznesowych
  • Kluczowe czynniki kontaktu biznesowego z uwzględnieniem komponentu emocjonalnego i racjonalnego (inteligencji)
  • Budowanie komunikatu biznesowego świadomie uwzględniającego aspekt obustronnych emocji
  • Wzmacnianie komunikacji poprzez bardziej świadome wykorzystywanie czynników niewerbalnych
  • Kulturowe aspekty komunikacji – czyli co dla kogo i ile znaczy
  • Od agresji i rywalizacji do twórczej emocjonalnej współpracy

Sprawdź pozostałe szkolenia: